Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Hoe word ik klant bij Gijzel Kantineservice?
Wilt u klant worden of heeft u interesse in onze diensten dan kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen. Klik hier voor de verschillende opties.
Ik zou graag klant willen worden, maar ik weet niet zeker of ik wel in de bezorgregio gevestigd ben?
Gijzel Kantineservice bezorgt in de regio's Zeeland / West-Brabant en de driehoek Barneveld-Ede-Veenendaal. Mocht u twijfelen of uw locatie binnen onze bezorgregio valt dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Op welke manieren kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt uw bestelling...
Hoe maak ik een account aan voor de webshop?
U kunt zich bij ons eenvoudig registreren door dit registratieformulier in te vullen. U ontvangt dan direct de inloggegevens van uw account. Binnen één werkdag wordt uw account geactiveerd en kunt u uw bestelling plaatsen.
Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Wij leveren de bestelling binnen twee werkdagen bij u af. Indien u vaste klant bent dan hanteren we vaak een of meerdere vaste leverdagen per week.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik ben een product vergeten te bestellen, kan ik dit alsnog toevoegen aan de bestelling?
Uiteraard, u kunt dit gewoon via de gebruikelijke bestelmogelijkheden aan ons doorgeven. We zorgen er dan voor dat dit product aan de bestelling wordt toegevoegd.
Wat doen jullie als een product niet voorradig of tijdelijk niet leverbaar is?
Gijzel Kantineservice beschikt over een grote voorraad en dagelijkse aanvoer, waardoor bijna alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn. Mocht het echter onverhoopt voorkomen dat een artikel niet op voorraad is dan zullen we dit zo spoedig mogelijk kosteloos bij u naleveren. Mocht u het bestelde artikel dringend nodig hebben, dan zullen we, in overleg met u, proberen een alternatief product te leveren.
Ik zou graag een specifiek product bestellen, maar ik zie dit niet in jullie assortiment. Zou ik dit dan toch bij jullie kunnen bestellen?
Gijzel Kantineservice beschikt over een ruim assortiment producten. De producten die u in ons assortiment terug kunt vinden, zijn de producten die standaard uit voorraad leverbaar zijn. Er bestaat er ook de mogelijkheid om een specifiek artikel voor u te bestellen. U kunt deze artikelen gewoon via de gebruikelijke manier bestellen. In de webshop kunt u dit dan vermelden in het veld 'opmerking' indien u de bestelling afrond. Wij zullen het desbetreffende artikel dan bestellen en contact met u opnemen over het moment van levering. Afhankelijk van het product is dit al binnen één tot twee werkdagen leverbaar.
Nemen jullie bij het afleveren van de bestelling ook lege emballage mee retour?
Jazeker, wij nemen standaard altijd de lege emballage mee retour. Onze chauffeurs zullen altijd informeren of er nog emballage is en dit dan retour meenemen. Hierdoor heeft u in het geheel geen omkijken meer naar het retourneren van uw emballage.
Ik heb een storing aan mijn koffieautomaat, kan ik dit bij jullie melden?
Gijzel Kantineservice werkt samen met een gespecialiseerde servicedienst voor het repareren, onderhouden en afstellen van koffieautomaten. Indien u een storing heeft dan kunt u dit aan ons doorgeven. Wij zullen er dan voor zorgen dat er een monteur bij u langskomt. In de regel is dit binnen 1 of 2 werkdagen.
Dien ik mijn bestelling direct bij aflevering te betalen?
U hoeft uw bestelling niet gelijk te betalen. Na de aflevering van uw bestelling ontvangt u een factuur met een betalingstermijn van 14 dagen. Ook betalen door middel van een doorlopende automatische incasso behoort tot de mogelijkheden.